pondělí 1. července 2013

Na skok v drogerii

Tato rubrika bude celá o věcech, které jsem si koupila, nebo si je vyhlídla, nebo mě jen zaujaly. Půjde teda převážně asi o kosmetiku, ale kdo ví, co se tam nakonec objeví. :-)
Momentálně jsem v Nizozemí na takové menší dovolené a kousek od našeho domu (asi 5 minutek na kole) je větší obchodní středisko. Mají tam i dvě drogerie a dneska jsem se do obou z nich vydala na lov. A pár pěkných kousků jsem ulovila. Chtěla jsem se především podívat na nový Bourjois makeup, ale je tady ještě dražší, než u nás, takže počkám, až budu mít zase nějakou slevu v Sephoře a využiji toho doma. Jinak menší rada, pokud jedete do Nizozemí, doporučuji hodně vybrat, jelikož akceptují většinou Maesto karty, já mám třeba se svoji Master card problém, stejně tak jako přítel má problém s Visou.. :-(
Moje vůbec nejoblíbenější věci jsou ty na rty, chtěla jsem si koupit jeden nějaký pěkný lesk, ale nakonec jsem skončila se třemi, jsem prostě strašná.

První je lesk na rty od Essence Stay with me v odstínu 02 My favorite milkshake. Tyhle lesky jsou vážně boží, strašně pěkně voní, kupodivu mi vyhovuje jejich aplikátor a mají skvělé barvy. Odstín 02, který mám já je růžová barva s takovým lehounkým nádechem korálové. Na rtech působí krásně nenásilně a když máte chuť na přirozené šťavnaté rty, takhle barva je ideální.


Můj druhý úlovek je z Hemy. Myslím, že podobný obchod v Česku nemáme, možná něco jako Marks&Spencer, kde koupíte pítí, potraviny, kancelářské potřeby, ale i makeup. Mají na výběr několik řad, já zatím vždy sáhla po té "prostřední". Ceny mají příznivé, velký výběr a nejrůznější barvy. Vzala jsem si jejich Lip balm stick v odstínu neznámém. Je to přesně ten produkt, kterým si rychle natřete rty a nepotřebujete k tomu ani zrcátko. Má jemnou pigmentaci, ale především je hodně hydratační. Takže skvělý podklad pod nějakou vysušující rtěnku například.

A to nejlepší nakonec, je můj nový miláček nebo-li Color Boost Glossy finish lipstick od Bourjois v odstínu 04 Peach on the Beach. Tato parádní věcička má SPF 15, měla by hydratovat rty až 10 hodin příjemně voní a nabízejí ji v krásných letních barvách. Já sáhla po oranžovo korálovém odstínu (který je ale trošinku do růžova), řekla jsem si, že červených už mám taky doma plno. A jsem maximálně spokojená. Bourjois mě nikdy svými produkty nezklamala a nepočítám s tím ani tentokrát! Ideální věcička na pláž, která vašim rtům dodá tu správnou šťávu.


Další co jsem si přihodila do košíku je tenhle Defining blush od Catrice. Vlastním odstín 04 Think Pink. Odstín je něco mezi melounem a jahodou, prostě krásná barva. Je hodně, opravdu hodně pigmentovaná. (Když jsem si ji po příchodu domů zkoušela, skončila jsem jako Marfuša :-D). Taky musím Catrice pochválit za obal, jelikož se mi moc líbí a je praktický. Tyhle tvářenky se mi docela zalíbily, je možné, že se na ně ještě pořádně podívám!

Štěteček z Hemy stál snad dvě eura a já přesně takový potřebovala. Trochu přesnější, se kterým budu moct vykreslit detaily. Zatím jej mám jen krátce, ale je to obyčejný štěteček, který se zdá být fajn!




Z poslední věci jsem docela nadšená, jsou to tyto odličovací ubrousky od Essence. Nikdy jsem neměla možnost jejich produkty na obličej vyzkoušet a tak jsem moc zvědavá, jak to dopadne. Konkrétně jsou to My skin caring cleansing wipes. Mám úžasnou vůni bambusu a granátového jablka. Celkově jsou moc příjemné, ale jsou trochu sušší. Ideálně se hodí například na ráno, pokud se probudíte a pod očima máte ještě trochu řasenky nebo tužky.

 Co mě zaujalo? Nejvíce asi tahle Absolute nude paletka od Catrice. Měla jsme jí 2x v košíku a 2x jsem jí zase vrátila. Má krásné barvy, ale jelikož už brzy má přijít MUA do ČR asi si počkám a koupím si Undress me too, která mě naprosto okouzlila svými barvami. Taky jsem si všimla značky GOSH a docela mě zaujaly jejich produkty, máte s nimi někdo zkušenost? :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat