pondělí 15. července 2013

Colors of the Rainbow TAG

Tagy mě moc baví, hlavně ty kosmetické. Vím, že tenhle TAG už dělalo spoustu blogerek/youtuberek, ale já si nemohla pomoct a musela jsem ho udělat taky. Snažila jsem se Vám ukázat produkty, které jste u mě na blogu ještě neviděly, nebo najít nějaké jiné, protože vím, že pro červenou snad 90% lidí zvolilo buď lak nebo rtěnku, tak jsem to chtěla trochu pozměnit :-)

> ČERVENÁ
V téhle kategorii jsem nechtěl ukazovat ani rtěnku, ani lak a nakonec jsem vybrala One by one od Maybellinu. Balení není úplně typicky červené, ale to snad nevadí. Tahle řasenka je moje nejoblíbenější, má obrovský kartáček, řasy Vám krásně pročeše a zahustí, je prostě skvělá.


> ORANŽOVÁ
Tento krém od Neutrogeny mě moc mile překvapil. Má příjemnou vůni, skvělou nelepivou konzistenci a krásně hydratuje. Nepoužívám ho na noc, jelikož na noc preferuji hutnější krémy, ale na den je úplně ideální.


> ŽLUTÁ
Mám ráda vlasovou kosmetiku Schwarzkopf speciálně Gliss Kur Oil Nutritive. Tak 7 let zpátky jsem si nechala v Egyptě naplést ty "skvělé" copánky (nikdy si je nedávejte!) a když jsem si je sundala, sundala jsem si i půlku svých vlasů. Ještě ten den jsme s mamkou jely do drogerie a ona vybrala celou pečující řadu Gliss Kur, šampón, kondicionér, masku a tohle sérum. A nějakým způsobem to dokázali a vrátili mi zpátky moje vlasy.

> ZELENÁ
Se zelenou jsem měla trochu problém, ale pak mi došlo, že vlastně můžu zahrnout Mask of Magnaminty z Lushe, což je moje nejoblíbenější maska vůbec. Má příjemnou mentolovou vůni (to by jste podle názvu neřekli, co? :-D ), obličej vyčistí a nechá ho krásně jemný. Není to čerstvá maska, takže ji nemusíte hned spotřebovat, což je taky plus. Jinak z jejich čerstvých masek doporučuji Zelinku, což je úžasná maska, která pleť hydratuje, ale zároveň jí do hloubky čistí. Vadí mi jen to, že je čerstvá a musí se rychle spotřebovat.

> MODRÁ
Lak od Rimmelu Lycra Pro v odstínu Peppermint přesně vystihuje tuhle barvu. Je to krásná mentolová, vypadá dobře na léto a jaro. Tyhle Lycra Pro laky navíc mají velký štěteček, dobře se nanáší a mají dobrou krycí schopnost, stačí Vám bohatě jedna vrstva. Výdrž je taky obstojná, tak 4-5 dní.


> FIALOVÁ
Mám ráda fialovou, hlavně na očích v kombinaci s hnědou. Proto jsem vybrala tuhle paletku ze Sephory v odstínu Eternally purple. Paletka obsahuje 4 stíny a jednu barvu, která má být použita jako linka. Paletka není tolik pigmentovaná, jako jejich mono stíny, což je určitě škoda, ale i přesto s ní vytvoříte krásný look!



> RŮŽOVÁ
Ne, nebude to rtěnka, ani lak na nehty. Bude to tvářenka od Catrice Defining Blush v odstínu Think Pink. Krásná pigmentovaná tvářenka v praktickém obalu a za pár korun. Recenze TADY.


> VÍCEBAREVÁ 
Miluju třpytivé laky a Essence nabízí pěkné barvy. Tyhle dva jsou Nail Art Special Effect topper. Nanáší se tedy na nějaký lak, nebo je klidně můžete použít i samotné. Na fotce jsem je vyfotila s laky, které k nim ráda nosím a hodí se k nim barvou.


Máte někdo zkušenost s nějakým z těchto produktů? A jaké jsou Vaše barvy duhy?

Žádné komentáře:

Okomentovat