neděle 14. července 2013

Absolutní propadáky!

Tenhle typ článku/videí mám ráda. Když nějaká moje oblíbená blogerka říká, že tenhle produkt je prostě propadák, už se na něj dívám trochu jinak a důrazně zvažuji, zda si ho koupit nebo ne. Proto jsem se rozhodla udělat to samé, nahromadilo se mi tady několik propadáků, tak Vám to sepíšu. Moc mě zajímají Vaše názory na všechny tyhle produkty mě moc zajímají!!


> Maybelline The Rocket Volume Mascara má mnohem více příznivců než odpůrců. Já jsem na tuhle řasenku doslova čekala v drogerii a hned první den, co byla k mání jsem po ní sáhla, bez přemýšlení! Miluju řasenky od Maybellinu, jsou to ty nejlepší řasenky v drogerce a hravě předčí i některé z dražších značek. Ale Rocket, prostě ne. Nevím, zda mám špatný kousek, ale řasenka mi příjde strašně mokrá, slepuje řasy. Nenašla jsem žádný způsob jak jí používat, nefunguje s bází, s jinou řasenkou, sama o sobě.. prostě nijak. Za mě absolutní propadák! Ráda bych ještě dodala, že řasenky jsou opravdu hodně, hodně individuální produkt, takže rozumím tomu, že Vám vyhovuje, mě bohužel ne :-(



> ELF All over cover stick v odstínu Pink Lemonade. Co na to říct, je to Elf, známá kosmetika, která má spoustu propadáků, ale taky pár super kousků. Tohle se bohužel řadí do těch propadáků. Když začnu u barvy, je to hodně výrazná růžová s modrými a fialovými odlesky. Netuším, kam bych jí nosila, na maškarní? Ale tím to nekončí, tvářenka má úžasný chemický smrad, kterým se někdo snažil napodobit citrón, bohužel z toho vyšla voňka na záchod. O výdrži nemluvím, stejně jako o tom, že tvářenka dělá na obličeji mapy a fleky. Palec dolů!



> Garnier Pure Exfobrusher je taková ta šikovná věc na čištění obličeje s kartáčkem. Dříve jsem používala Garnier Pure Active Exfobrusher a docela mi to vyhovoval, ale řada Pure je asi jiná. Strašně se mi zhoršila pleť, dělaly se mi pupínky na místech, kde se mi nikdy předtím nedělaly. Po dvou týdnech jsem tento zázrak přestala používat a vše se zlepšilo a vrátilo do normálu. Tahle věc, mě vážně namíchla!


> Kosmetiku Balea mám ráda, pěkné voní, je za přijatelné ceny a občas objevíte fajn kousek. Já ale objevila super propadák. Je to Body - Smoothie Mango a Vanilla tělové mléko. Má poměrně příjemnou vůni, takovou letní. Co už ale není příjemné je konzistence, je to taková ta gelová, nepříjemná, na kůži sice rychle zaschne, ale pořád si připadáte, jako by jste měla na nohách nějaký mastný film. Ruce si po každé aplikaci musím oplachovat mýdlem. Absolutně se nehodí pro citlivou pokožku, nemůžete se jim namazat po holení, taky štípe po koupeli, prostě pokaždé, kdy je pokožka náchylnější k podráždění. Hrůza, nebrat!

> NYC Stick cover je taky produkt, který bych si už nikdy nekoupila. Měla jsem zelenou barvu na zakrytí červených míst na obličeji, ale hodně jsem se zklamala. Pigmentace skoro žádné, stačilo na to jemně poklepat prstem a celá zelená i se svým krytím byla pryč. Nejhorší ale bylo to, že strašně vysušoval. Kde jsem ho použila měla jsem za chvíli suchou olupující se kůži. Letěl do koše za týden.


> Essence I love Stage eyshadow base je rozporuplný produkt. Sama o sobě je ta báze docela nahouby. Připomíná mi obyčejný korektor, jak barvou, tak složením. Víčko vůbec nezjemní, barva na ní nedrží lépe, není více pigmentovaná (možná o chlup) a časem se i slije do vrásek. Já jsem se ale snažila z téhle báze vyždímat první poslední. Přišla jsem na to, že když bázi zafixujete transparentním pudrem, najednou vydrží celý den na místě neslévá se apod. Ale proč si kupovat bázi, kterou si potom ještě musím fixovat?? Příště už ne! :-)


A co Vaše neoblíbené produkty? Máte někdo zkušenostě s těmi, co jsem uvedla já? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat