středa 3. července 2013

Bourjois Color Boost Glossy Finish Lipstick recenze

Taky tak milujete jumbo tužku? Ať už ty na rty, nebo ty na oči, já se do nich po prvním použití zamilovala. Jumbo tužka na rty je přesně ten produkt, který hodíte do tašky a k jeho aplikaci ani nepotřebujete zrcátko, bohatě stačí displej mobilu, nebo výloha obchodu, prostě ideál.


Tuhle tužku od Bourjois jsem si pořídila bez přemýšlení, nadchla mě jejich textura, barvy a celkový šťavnatý finish. Je ideální na pláž, jelikož má SPF 10, dobře se s ní pracujete a je krásně hydratační. Má takový lososovo oranžový odstín a hodně mi připomíná nějakou oranžovou ledovou tříšť, mňam!



Měla by vydržet celý den, což ale díky jejímu kremovému složení není dost možné.. Podle mého názoru vydrží tak 3 hodinky, pak by bylo fajn rty znovu namazat. :-)
Koupila jsem jí za 10 euro, což je nějakých 260 korun. Nejsem si jist, kolik stojí u nás, ale tipuji, že to bude hodně podobné, nebo dokonce nižší, jelikož Holandsko je poměrně drahé.



Co na ni říkáte? Líbí se Vám odstín? A už jste nějakou jumbo tužku vyzkoušely? :-)

1 komentář:

  1. Mám Chubby Stick od Clinique a není to popravdě nic moc. :/ Bourjois bych ale moc ráda vyzkoušela. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat