pondělí 8. července 2013

Kde nakupovat přes prázdniny?

Dneska mám pro Vás kratší článek o tom, kde budu v měsíci červenci a sprnu nakupovat. Moje nejoblíbenější drogerka je Rossman, DM mi nevadí, ale nikdy mi k srdci nepřirostlo tolik, jako právě Rossman.

Takže, co nás teda čeká v Rossmanu? 
Měla by to být sleva 25% na Maybellin. Takže mě do košíku určitě poletí One by One, dále bych chtěla další z rtěnek Vivids, protože mají krásné výrazné odstíny, ideální na léto! Uvidím, jestli sáhnu po dalším Color Tatto v odstínu Eternal Gold, protože už si na něj brousím zuby asi rok!



Další, čeho bychom se měli dočkat je opět 25% sleva tentokrát na NYC. Ne všechny produkty od NYC mám ráda, ale už dlouho dobu si brousím zuby na rtěnku Fragile Pink, kterou jsem viděla u Mii  >TADY<.
Co se mi také zalíbilo byly Individual Eyes, což by měla být paletka očních stínů, která obsahuje rozjasňovač a taky podkladovou bázi. Paletek je více, tak aby ladily k vaší barvě očí. Abych byla upřímná, osobně mě paletka pro modré oči moc nenadchla, jelikož všechny stíny z ní už mám doma, ale to přece neznamená, že si nemůžu koupit nějakou jinou, ne? Přímo tuhle paletku jsem viděla u Škodulky >TADY< a moc se mi líbily barvy!


Další co nesmíte přehlédnout je akce na Rimmel Apocalips, což je nejlepší vynález na rty! Krásné odstíny, úžasná pigmentace a hlavně vydrž. Tohle je ten nejlepší lak na rty, jaký kde najdete.



Další co mě zaujalo je dárkové balení BB creamu od L'orealu společně s nějakým leskem na rty. Momentálně BB cream nepotřebuju, jelikož Sephora mi zasílá jeden zdarma na testovaní, ale o tomhle BB creamu jsem slyšela dost a měl by být božský.. Tak uvidíme jestli odolám, ale asi spíše ano. Ten lesk na rty mě upřímně vůbec, ale vůbec neláká.

Pro milovnice nových krému od Garnieru Moisture match mám další dobrou zprávu, prodávají se se slevou asi za 99 korun. (Taky Vám příjdou ty Baťovské ceny tak vtipné? :-D )

Limitka Essence Me and my ice cream je Vám jistě všem známá. Mě zaujaly pouze perly na rty a laky na nehty, jinak si asi nic nepořídím.


Rossmann za mě dneska dostává palec nahoru, plno skvělých slev a akcí. Jediné co mi občas vadí, je že Rossmann, kam chodí mívá často vyprodáno a zboží je při takových slevách zpřeházené. Pokud jste z Ostravy, doporučuji zajít do Rossmanna u Třebovického Tesca, kde je nová, skoro nenavštěvovaná prodejna. Jsem si jistá, že tam seženete vše a bez tlačenic!

Nezapomeňte ani na Sephoru, která nás také pohostí plno slevami a různými akcemi. Já mám v plánů jít pro jumbo tužky na oči, voděodolné tužky na oči a pro jejich lesk nebo rtěnku. Hledám totiž velmi specifický odstín, tak uvidíme, jak to dopadne. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat