úterý 9. července 2013

Líčení fialovou tužkou na oči

Dneska to bude něco trochu více letního. Včera jsem si koupila fialovou tužku na oči a řekla jsem si, že je čas ji vyzkoušet. Když už je venku pěkně, proč si trochu té barvy neužít? Podobný look je jednoduchý a fialovou můžete nahradit jakoukoliv jinou barvičkou. Zelenou, broskvovou, modrou.. všechno bude určitě vypadat dobře.

Jako základ jsem použila světlý stín do vnitřního koutku a vnější koutek naopak ztmavila světle hnědým stínem. Celé jsem to pořádně rozetřela, vystínovala, tak ať to vypadá jako velmi jemné hnědé líčení. Na toto jsem použila svoji paletku z The body shopu v odstínu 01 Boho beauty. 


Pak už jsem jen použila fialovou tužku na oči od Essence v odstínu Coolest Chic. Tou jsem taky jemně obtáhla spodní linku, kterou jsem ale rozmazala, aby nepůsobila tak intenzivně. 
Použila jsem i hnědou tužku, opět od Essence v odstínu Hot Chocolate. Tou jsem si zvýraznila horní linii řas, tak aby působily hustší.  


Na oči jsem opět použila Bourjois Volume Glamour Ultra Care Mascara.
Na obličej to byl Healthy mix a korektor Stay all day od Essence. Tváře jsem se snažila držet nenápadné a proto jsem použila Maybelline Colorama v odstínu 301.
Rty jsem trochu zvýraznila a použila výrazný růžový lesk ze Sephory. Který mi krásně ladí k náušnícím a laku na nehty. :-D 

Lak na nehty je mimochodem Colorama v odstínu 183. 


Co si o tomto looku myslíte Vy? Užíváte si taky nošení výrazných barev přes léto? :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat