pátek 12. července 2013

I ♥ Summer TAG!

Tento TAG jsem viděla >TADY< u MissGlamorazzi a moc se mi líbil. Tagy mám strašně ráda, tenhle mě sice až tolik nenadchnul, myslím si, že jsou i lepší, ale když už je to léto bylo by fajn ho udělat.

1, Nejoblíbenější bronzer na léto?
> Bronzer není produkt, který by se u mě měnil. Perfektně mi zatím sedí jen jediný a to od NYC v odstínu Sunny. Krásný matný (!!) bronzer z drogerie, který stojí pod stovku (!!). Sedí i bledým tvářím! :-D


2, Relaxuješ v houpací sítí na tropickém ostrově. Co usrkáváš? 
> Nejlepší pití na osvěžení je určitě voda, ale v létě mám ráda různé koktejly (nejvíce asi Sex on the beach) a nebo ochucená a vychlazená piva. :-)

3, Oblíbený letní produkt na rty?
> Tady jsem se nemohla rozhodnout mezi Bourjois Color Boost Glossy Finish lipstick což je skvělá balzámo - rtěnka s SPF a nebo mezi Vivids rtěnkami od Maybellinu, které mají krásné výrazné letní barvy.


4, Bazén nebo pláž?
> Pláž mám strašně ráda, ale nejraději asi ležím u bazénu. Na pláži mi vadí písek, který se na vás všude lepí, zafouká trochu vítr a vy jste zase celá od písku. Proto mám ráda hotely, které jsou na pláži. Bazén a pláž pak od sebe dělí jen dva, tři metry. :-)

5, Léto = šílené vlasy! Jaký je tvůj must - have produkt na vlasy?
> Určitě Absolute beautifying potion od značky Davines. Zatím jsem nenašla nic jiného, co by vám tak krásně hydratovala vlasy, zacelilo je a dodalo jim lesk. Je to skvělý pomocník a to nemluvím o tom, jak to krásně voní!


6, Opalování nebo samoopalováky? 
> I když vím, že klasické opalování není zdravé a lidé by se mu měli vyhýbat, nemůžu si pomoct. Samozřejmě používám vysoké ochranné faktory a kvalitní opalováky, stejně jako poopalovací krémy a různé emulze. Samoopalovací krémy nejsou můj šálek čaje.

7, Oblíbený letní lak na nehty?
> Na léto mám ráda výrazné růžové barvy, které vypadají dobře k opálené kůži. Jako první je to  Colorama v odstínu 183. Druhý můj oblíbený lak je od Gabrielly Salvete, ale bohužel nevím odstín, jelikož se mi sloupla nálepka.


8, Máš nějaké letní tradice?
> No, pokud je pěkně a teplo, tak ráda snídám na zahradě pod pergolou. Často tam taky pijeme dopoledne a odpoledne kávu s našima ale ze všeho nejraději tam asi griluju s přáteli! :-)

9, Oblíbená letní vůně?
> Na léto mám ráda lehké, ovocné vůně. Proto zde musím zařadit můj DKNY Be delicious parfém, který ale používám i normálně v průběhu roku. Je to krásná jablíčková vůně, prostě jej miluju!


10, Oblíbené barbecue jídlo?
> Ryby, ryby a ryby! Miluju grilované pstruhy s citrónem a rozmarýnem! Ale ráda mám i klasické kuřecí a nedávno jsem ochutnala jehněčí v medu a byla to vážně lahůdka!

11, Oblíbený léto - odolný produkt? (Voděodolný produkt)
> Tyhle jumbo tužky ze Sephory jsou boží! Mají krásné barvy, pěkně se nanáší a dobře se s nimi pracuje. Určitě moji oblíbenci! Já vlastním zlatavou barvu v odstínu 05 beige.




12, Plány na letní dovolenou? Žádné? Pak popiš svoji vysněnou dovolenou! 
> Tohle léto mám hodně nabité a připomíná i moji vizi dokonalé dovolené! Prvně nějaký poznávací zájezd v cizí zemi, pak dovolená s přáteli, pak krátká dovolená s rodinou a nakonec ještě tak měsíc volno, ať si můžu užívat všech možných grilovaček, bruslí apod. :-)

A co vy? Líbí se Vám tenhle TAG? Pokud ano, určitě ho udělejte, ať Vám můžu závidět Vaše plány na léto! :-P

2 komentáře:

  1. Wow, kde jsi koupila Bourjois Color Boost Glossy Finish lipstick, prosím?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila jsem jí v Holandsku a netuším, jestli je tady k dostání. Pokud ne, je to strašná škoda, je fakt skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat