čtvrtek 25. července 2013

Gelové linky Essence

Taky už jste o nich určitě slyšeli! Gelové linky od Essence jsou poměrně diskutované téma. Všimla jsem si, že hodně lidi je nemá rádo (dokonce jsem někde četla, že kdo v životě vyzkoušel "kvalitní" gelové linky z parfumerie, nemůže Essence považovat za dobré), ale najde se i spousta příznivců.
Já stojím někde uprostřed. Gelové linky moc často nepoužívám, většinou se mi s nimi nechce piplat a ještě musím umýt štěteček apod. Raději sáhnu po tužce na oči, se kterou už nemám žádnou práci.
Zatím, ale musím říct, že jsou fajn, dobře se s nimi pracuje a na oku vydrží celý den.
Slibuju, že už si brzo najdu čas a udělám na ně obsáhlou recenzi! Dnes to ale budou jen fotky jednoduchého líčení, ke kterému jsem je použila. Je to vážně rychlovka, za 5 minutek máte hotovo i s rtěnkou!





Jako podklad jsem použila paletku ze Sephory. Do vnitřního koutku jsem nanesla lila stín a vnější koutek trošinku (ale vážně jen malinko) zvýraznila o odstín tmavější fialovou. No a na řadu už přišly fialové Gelové linky od Essence v odstínu Berlin Rocks! Řasenka je One by one od Maybellinu





Rty jsem přetřela rtěnkou ze Sephory Lip Attitude v odstínu G04. Což je krásná přirozená barvička. Vážně rychlé a jednoduché líčení! Fialová jej trochu oživí a dodá mu šmrnc. Ideální líčení na letní horké dny! 

A co Vy? Používáte gelové linky? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat