pondělí 8. července 2013

Hnědá & Růžová = ♥

Všimli jste si někdy, jak se tyhle barvy skvěle doplňují? Tmavě hnědé oči a výrazné růžové rty je moje nejoblíbenější nošená kombinace. Hodí se to všude a hlavně pokud transformujete svůj denní look na večerní, stačí si do kabelky hodit hnědý oční stín a jednoduše jim celé líčení ztmavit!


Jako podklad jsem použila Color Tatoo v odstínu On and on Bronze, aby se stíny neslévaly a vydržely déle. Pak už jsem pracovala pouze s paletkou z The body shopu v odstínu 01 Boho Beauty. Do vnitřního koutku nanesla New Nude a do vnějšího Haute Chocolate a pak už jen ztmavovat, stínovat, ztmavovat a zase stínovat. A nezapomeňte vše důkladně rozetřít :-)
Oči jsem ještě obtáhla hnědou tužkou na oči od Essence v odstínu Hot Chocolate (tyhle tužky od Essence jsou mimochodem fakt super!).No a na řasy jsem klasicky použila svoji Bourjois Voluma Glamour Ultra Care Mascara. 



Rty jsou moje nejoblíbenější část, použila jsem lesk na rty ze Sephory v odstínu 04 Gorgeous red shimmery, což je skvělá výrazná růžovo-červená barva s jemnými třpytkami. Já sice třpytky většinou ráda nemám, ale tady mi nevadí, jelikož jsou hodně drobné a jemné.


No a na pleť jsem klasicky použila Bourjois Healthy Mix Foundation, dále pak Essence Stay all day korektor a tvářenku Colorama 301.  

Netuším, jak je to možné, ale na fotkách líčení vypadá tak o tři tóny světleji, než doopravdy je.. Každopádně hnědou můžete použít jak tmavou chcete, záleží jen na Vás. A při tomto druhu líčení, kdy kombinujete hodně tmavých stínů doporučuji nejdříve nalíčit oči a pak až obličej :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat