pátek 5. července 2013

Essence Stay with me lip gloss recenze

Produkty na rty jsou snad moje nejoblíbenější, líbí se mi jak jedním přetřením změníte celý svůj vzhled. Proto  často střídám různé lesky a rtěnky a ráda zkouším nové věci! :-)
S těmito lesky na rty už mám dlouho zkušenost, další dva mám doma, ale neodolala jsem a musela jsem si koupit další tady v Holandsku a určitě toho nelituji.
Mám odstín My favourite milkshake, což je úžasná studená růžová barva, evokuje mi cukrovou vatu nebo tak něco. Je podobná přirozené barvě mých rtů, takže jim dodá šťávu a lesk.


Lesky obecně mají dobrou konzistenci, nejsou lepivé, Essence nabízí opravdu velké množství barev (snad 7)  pustili se i do odvážných fialových apod. což oceňuji, protože drogerková kosmetika se často drží zajetých kolejí v růžové a červené a když pak chcete pěknou rtěnku do fialova, najdete jí jen v Sephore apod. :-)


Aplikátor je zvláštní, jsou to takové dvě bouličky. Vím, že to někomu vadí, někomu to právě vyhovuje, já na to názor nemám. Neurazilo mě to, ale ani nepotěšilo.. 
Vydrží Vám na rtech poměrně dlouho, protože jsou bohatě pigmentované. Lesky neobsahují třpytky, které já většinou v lescích nemám ráda. 
Určitě bych do těchto lesků investovala, už jen kvůli širokému spektru barev, pigmentaci a výdrži. Tohle se Essence povedlo.

A co Vy na ně? Máte je, nebo si je teprve obhlížíte? :-) Až se dostanu domů slibuji Vám menší update co se týče barev, které ještě vlastním.

Žádné komentáře:

Okomentovat