pondělí 29. července 2013

Červencový Ladybox

Tak jo, prvně se Vám chci omluvit, že jsem tak dlouho nenapsala nic pořádného, ale byla jsem na dovolené a k internetu jsem se dostala dvakrát, to jsem dala sdílet dva předepsané články (sice jsem u nich nastavovala plán, ale ze záhadného důvodu se nesdílely), koukla na maily, zkontrolovala zprávy na facebooku a byla jsem ráda, že můžu mobil mobil vypnout. Bylo to fajn, jen jsem cestou zpět nachladla. Ani se nedivím, venku bylo 37° a přejít z takového pařáku do klimatizace není žádná sranda. Takže jsem přijela domů, vše si vybalila a byla schopná jen ležet, pít čaje a zobat paraleny. No, štve mě to strašně, ale nic s tím nenadělám..

Ale teď už žádné další kecy (já bych vážně nemohla točit videa, to by bylo vždycky na hodinu :-D ) a vrhněme se na to. Poprvé v životě jsem si objednala krabičku krásy. Abych byla upřímná, nikdy mě to moc nebralo. Když jsem se dívala co holky dostávají - sprcháč, šampón, nepěkné odstíny laků na nehty/očních stínů vždycky mě to spíše odradilo. Ale když došlo ke sloučení krabiček, bylo nad slunce jasné, že to bude pecka. Myslím, že kdyby tahle červencová edice nebyla nic moc, Ladybox by přišel o hodně zákazníků. A tak jsem neodolala a prubla to!


Název je Just married a má symbolizovat sloučení krabiček, Krabička má celkově pěkný design, určitě ji nevyhodím, ale na něco použiju. Uvnitř najdete zapečetěný dopis, kde jsou popsány všechny produkty.





Jako první jsem vytáhla oplatky Cornies s hořkou čokoládou, já sice hořkou čokoládu nemusím, ale dala jsem si je na svačinu a nebyly zase tak špatné. Příjemná malá věc na oslazení dne. A fajn věc, kterou tam Ladybox přibalil.



Jako další mi pod ruku přišel set na obočí značky Famous. Přesně to jsem potřebovala! Set obsahuje tři barvy, gel, malou pinzetu a pak oboustraný štěteček. Barvy jsou fajn, gel na zafixovaní taky. Jediné co je podle mě nepoužitelné je ten štěteček, ale to už tak bývá. Celkově jsem ale s tímhle kouskem moc spokojená.



Další co mě okamžite zaujalo byla rtěnka Yves Rocher  v odstínu Rouge Rayonnant. Abych byla upřímná, když jsem viděla tu barvu napadlo mě "odstín, který nikdo nechce". Nakonec jsem se ale asi spletla, odstín to není špatný, myslím, že je to pěkná nositelná červená. Já osobně bych tam dala odstín o něco výraznější, ale i s tímhle půjde určitě pracovat.


Linky v peru od L'orealu mě potěšily. Zrovna jsem jedny potřebovala, pokukovala jsem po těch od Maybellinu, ale teď už nemusím po ničem pokukovat! :-) Fixa kreslí pěknou přesnou linku, je to výrazná černá. Určitě palec nahoru.





Ručně vyráběné mýdlo Iibebit mě už tolik nezaujalo. Já si na mýdla moc nepotrpím, ty tuhé skoro nepoužívám, ale uvidíme, co se z tohohle hocha ještě vyklube!



Maska na vlasy od značky Macadamia mě moc potěšil. Je to sice jen opravdu malý vzoreček, ale už dlouho jsem od nich chtěla něco vyzkoušet a teď mám konečně příležitost. Uvidíme, jak mi bude vyhovovat. Určitě na ni plánuji recenzi!



Rituals sprchová pěna Tai Chi mě příjemně překvapila svoji osvěžující vůni zeleného čaje. Konzistence je zajímavá a opravdu z malého množství produktu vznikne hodně pěny. Ideální na letní po-opalovací sprchu.



Naturkosmetik Berlin Šampón mě nějak extra nezujal, vyzkouším jej a uvidíme jak to dopadne. Zatím ale můžu říct, že má moc příjemnou vůni a podle toho, co Ladybox slibuje by neměl vůbec zatěžovat vlasy žádnými umělými látkami. Což je pro vlasy a především v létě, kdy potřebují více péče, hodně důležité.



Palmolive Mediterranean Moments mě potěšil ze všeho nejméně. Voní sice pěkně, ale je to obyčejný sprcháč, který koupím v každé drogerii. Myslím, že kdyby Ladybox zvolil nějakou méně známou značku, udělal by lépe. Ale i tak jsem za něj samozřejmě ráda, do koše určitě nepoletí, ráda jej vyzkouším. :-)



Celkově jsem z krabičky vážně, vážně moc potěšená. Jsem si jistá, že minimálně jeden vzoreček si koupím v plné velikosti (maska na vlasy). Co mi ale udělalo největší radost byla rtěnka a černá linka na oči. Ono totiž červená rtěnka a černá linka je ten nejvíc nejlepší, nejklasičtější look, který sluší úplně každé a snad ani nikdy nezestárne.



4 komentáře:

  1. Pěkný článek. Taky jsem si box objednala poprvé, tak jsem mu taky musela věnovat článek :D Akorát chci upozornit. Ta rtěnka nemá odstín Grand Rouge - to je název řady, odstín máš na spodní straně rtěnky i s číslem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky a dobře napsaný článek, jen ta rtěnka není v odstínu Grand Rouge - to je název rtěnky :-) myslím, že tu samou rtěnku jsem měla v krabičce taky, a je to odstín Rouge Rayonnant :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za upozornění holky! Už to jdu opravit. :-)

    OdpovědětVymazat