sobota 13. července 2013

Nákupy I.

Tak, konečně se mi nahromadilo dostatečné množství nových věcí a já můžu napsat článek! Tyhle články patří k mojím nejoblíbenějším, strašně ráda sleduju, co si kdo kupuje a čerpám z toho inspiraci! Tak, jdeme na to.

> Nový lak na nehty nepotřebuji, strašně jsem si chtěla koupit jeden od GS z kolekce Star, ale v Rossmannu byly vyprodány, takže jsem měla smůlu. Narazila jsem ale na tuhle krásnou barvu 300 Spring Tulip od NYC, což je nádherná pastelová barva, která se bude hodit k opálení.

> Nutně jsem potřebovala nový štětek na tvářenku, tak jsem sáhla po tom od Essence. Je to sice oficiálně štětec na pudr ( Powder Brush), ale líbilo se mi, jak je zploštělý a akorát "pasuje" na tváře. Jinak chystám recenzi na Essence štětce, jelikož už mám asi 4, tak pokud Vás to zajímá, sledujte můj blog!

> Stíny Color Tatto v odstínu Pink Gold jsem si koupila společně s řasenkou Rocket Volume, kterou nesnáším (naštěstí sedí mojí kámošce, tak jí ji věnuju). Odstín je ti moc pěkný, řekla bych, že se skvělé hodí právě k hnědým Color Tatto.

> Tohle je můj největší miláček!! Tenhle Flexitone BB cream značky Dr. Brandt mi byl zaslán ze Sephory a je naprosto, ale naprosto ÚŽASNÝ!! V nejbližších dnech čekejte recenzi! :-)

> Rozhodla jsem se zatočit s černými tečkami a to definitivně! Řekla jsem si, že zkusím tyhle čistící náplasti od Rival de Loop. Moc k téhle značce nemám důvěru, ale těch 30 korun ráda obětuji a uvidím, jak fungují. Určitě opět čekejte recenzi!

> Hedvábný sprej na nohy je skvělý vynález. Má vytvořit neviditelný povlak na vašich chodidlech a zabránit tak odření. Je ideální no balerín, bot na podpatku atd. Navíc má velmi jemnou vůni a taky zabraňuje pocení nohou. Poměrně malá tubička sice stojí sto korun, ale co bych pro svoje nohy neudělalo, no ne? Jinak seženete jej v Deichmannu.

> Obyčejně si vystačím se sprcháčem a tělovým mlékem od Balei, nebo obecně z drogerie, ale tyhle dva kousky jsem v Sephoře prostě nemohla nechat! Žlutý sprcháč v vůni Monoi Tiara skvěle pění a provoní celou koupelnu. Tělové mléko s vůni Strawbery Raspberry zase cítíte ještě další den. Pokud uvidíte v Sephoře nějakou slevu na produkty do koupele, určitě ji využíjte. Všechno jim tam krásně voní! :-)

> Řasenka One by one je úžasná! Vážně skvělá, krásně řasy rozčeše a udělá z nich doslova vějíře!! Patří mezi dvě mé nejoblíbenější řasenky!




Žádné komentáře:

Okomentovat