čtvrtek 25. července 2013

Nežiju jen makeupem TAG!

Možná je načase, aby jste se dozvěděli něco trochu více z mého života. Myslím, že tento TAG je proto ideální! Tak vymyslela, nebo spíše obměnila Plum. A myslím, že se jí to povedlo, tak jdeme na to!

1. Koukáš na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
> Na televizi se skoro nedívám, zprávy jsou naprosto marné a proto si je raději pustím na internetu. Občas ale koukám na Prostřeno, což mě docela baví. Oblíbený seriál určitě Pretty Little Liars, ten prostě miluju! :-)

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?
> Vařím!! Často a hodně ráda! Baví mě hostit rodinu/přátele. Nejoblíbenější jídlo by asi byly nějaké těstoviny s rajčatovou omáčkou ( mimochodem, nejím čerstvá rajčata! :-) ) a lososem, nebo nějakou mořskou příšerou. Ty já prostě miluju! A dezert asi nějaká čokoládová pěna s kupou ovoce.

3. Vysněné povolání?
> Sama si pořád nejsem jistá, ale ráda bych něco s biologií. Koketuji s myšlenkou embryoložky nebo genetičky. Uvidíme, kam to ještě dopracuju, ale vím jistě, že v budoucnu toho chci spoustu dokázat!

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
> Dobře ovládám pouze angličtinu. Domluvím se taky španělsky, ale to by mi asi chvíli trvalo a jsem si jistá, že bych popletla všechny časy. :-D Jinak vždycky jsem chtěla ovládat jazyk, kterým se mluví v Asii. Ale na to už je trochu pozdě.

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?
> Hodně utrácím za oblečení, nebo za jídlo. Vždycky si řeknu, že si do školy udělám svačinu, ale nakonec to dopadne tak, že o volné hodině jedeme na oběd do Karolíny. Ale já se prostě nespokojím s nudlema od číňana jako ostatní, já si musím dát bagetku minimálně za 150 korun. Achjo! :-D :-(

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
> Řekla bych že jo, jsem taková držka a s tímhle vážně problém nemám.Skoro s každým si mám co říct a vůbec neřeším, jestli toho člověk znám delší dobu, nebo pár minut. Má to ale i své nevýhody, jelikož na někoho působím až moc suverénně. :-(

7. Čteš knížky, nebo preferuješ internetové čtivo?
> Knííííííížky!! Když jsem byla mladší, rodiče mi odmítali kupovat knížky, protože jsem je byla schopná přečíst za den. V knihovně jsem byla každý týden. Teď už to je trochu horší, na vše mám méně času, ale na knížku nikdy nezapomenu. Ať jdu spát třeba ve tři v noci, aspoň pár stránek si musím přečíst. Miluju Kunderu a za Lolitu bych vraždila! :-)

8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
> Mamka vždycky říká, že paličatost. Já bych k tomu ještě přidala lenost. Radši hodinu vymýšlím způsob, jak něco udělat méně namáhavě, než abych se zvedla a za 15 minut to měla hotové. A taky často neplním všechny úkoly na 100%.

> Nejlepší.. to je těžké, to přece nemůžu říkat já! :-D Ale asi optimismus, je se mnou sranda a jsem pro každou, ale každou špatnost!

9. Chodíš se večer bavit, nebo preferuješ komorní společnost?
> Jak kdy, ale převážně chodím večer ven. Ať už s holkama, nebo se třídou, pořád někde lítám. Ale je fakt, že jednou za nějakou dobu si ráda sednu do čajovny s nejlepší kámoškou!

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas?
> Asi mezi sport a přátele. Učím se docela minimálně, takže školu tady řadit nemusím! :-D

A co Vy? Dělali jste taky tento TAG? Mějte se krásně!




Žádné komentáře:

Okomentovat