pondělí 1. července 2013

Rychlé letní líčení

Tohle líčení Vám zabere tak 5 minutek, je svěží a přesně na ty "lazy days" kdy se vám nechce používat výrazné barvy, nebo gelové linky apod. Já si jej vytvořila proto, že jsem ten den měla na sobě oranžový svetřík a přišlo mi, že se to krásně doplňuje. Linku si můžete vytvořit vždy jinak barevnou, tak jak se vám to líbí, nebo hodí k oblečení.

Na tvář jsem použila Rimmel Match Perfection, korektor od Essence Stay all day a zakončila jsem to tvářenkou od Catrice v odstínu Think pink.  



Oči jsou jednoduché, stačil pouze béžový oční stín v mém případě Maybelline Colorama 501 a jako linku jsem použila oranžový oční stín z paletky z The body shopu. Na oranžového stínu, který jsem použila jako linku je potřeba nějaký přesnější štěteček, já použila svůj z Hemy.  Řasenka byla klasicky Bourjois Volume Glamour Ultra Care Mascara.


Na rty jsem použila svého nejnovějšího miláčka a to Color Boost Glossy finish lipstick v odstínu Peach on the Beach. 

Co na tento look říkáte Vy? Líbí se Vám? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat