sobota 20. července 2013

Článek nečlánek

Občas mám ráda články, které jsou vlastně o ničem, vidíte jen pár fotek. A přesně takový bude dnešní článek.

 Taky máte rádi restaurace, které jsou něčím zajímavé, nebo stylové? Miluju čajovny, mají úžasný intimní nádech! A tenhle beach club mě přímo dostal!


 Kuskus jsem si v poslední době oblíbila. Tohle je kuskus s kuřecím masem a zeleninou, jednoduchý a dobrý oběd. Taky si ho občas dělám sladký na snídani s ořechy, to je fakt mňamka. :-) A skvěle chutná v květákových placičkách! :-D


 Jedli jste někdy Harring? Je to takhle syrová ryba (sleď) posypaná kousky cibule, kterou si hodíte do krku.. Harring se loví jen v určitém období v roce a v Holandsku je to největší pochoutka. No, budu k Vám upřímná, je to hnus! :-D V puse jsem cítila rybinu a přístav, nic pro mě!


Občas mě mrzí, že v Česku nic takového nemáme. Málokde koupíte kvalitní a čerstvou rybu. A už vůbec ne mořské plody. Vrcholem jsou zmražené krevety bez chuti, to je fakt děs.. A co Vy? Máte rádi mořské plody? Jinak fotka je pořízena v rybí restauraci v Den Haagu!


Rybí restaurace, treska a hranolky.. mňam!



První věc, kterou jsem si koupila v Praze na Florenci, když jsem přijela domů! Fornetky! Jaké jsou Vaše nejoblíbenější? Moje vanilkové, třešňové a sýrové :-)


Tohle je oficiálně ta NEJLEPŠÍ snídaně všech dob!! Ovesné vločky s půlkou banánů, mandlema a semínkama. Tenhle recept budu muset hodit na blog! :-D


Mňam, ranní osvěžení :-) Voda s citrónem a mátou!


Byla jsem si nasbírat večeři na zahradě! :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat