neděle 7. července 2013

Catrice Defining blush recenze

Dnešní recenze bude o téhle skvělé tvářence, kterou jsou objevila až tady v Holandsku. Je to (jak už název článku napovídá) Defining blush  od Catrice.  



Tvářenku seženete v 6 odstínech (kdy minimálně jeden můžete použít skvěle jako bronzer) a kromě těch klasických nepěkných růžových, na kterých si asi drogerkové značky zakládají (nebo fakt nevím, proč v drogerii neseženete pěknou tvářenku - až na vyjímky), je k dostání v mnoha zajímavých odstínech jako například temná fialková (060), pěkná brosková (030) nebo výrazná červeno - růžová (040).


Já mám odstín 040 - Think Pink, což je právě ta růžovo - červená barva. Tvářenka je opravdu hodně, hodně pigmentovaná, takže Vám k vytvoření šťavnatých tváří stačí jen lehké přetření.



Tvářenka má slušnou výdrž, nesmyje se Vám po pár hodinách a i ke konci dne vypadá obstojně.
Líbí se mi také obal, který je průhledný, protože jde vidět dovnitř a zavíraní, které působí bytelně a jen tak se vám nezlomí.
Dlouho jsem hledala dobrou tvářenku z drogerii a v poslední době se s nimi roztrhl pytel (tvářenky od Coloramy, nebo moje nejoblíbenější drogerková tvářenka od NYC). Na tyhle tvářenky od Catrice se ještě určitě podívám!

A co Vy? Máte s nimi zkušenosti? Líbí se Vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat