sobota 13. července 2013

I ♥ drugstore makeup TAG!

Nemůžu si pomoct, ale tyhle články prostě miluju. Vždycky když odpovídám na nějakou otázku, musím se zamyslet, podívat se do své kolekce a tím si připomenu, co vlastně všechno mám a co můžu zase někdy použít! A tenhle TAG mě nadchnul dvojnásob, jelikož ráda používám drogerkové věci :)) Tak jdeme na to!

1, Oblíbená značka drogerkové kosmetiky?
> Pro mě je to více značek, ale mezi mé oblíbené patří hlavně Rimmel, Maybelline a některé produkty od Essence nebo NYC.

2, Oblíbený produkt na obličej/tvář/rty/oči?
> Produkt na tvář je pro mě maličko problém, jelikož nemám žádnou stálici, kterou by jsem si kupovala pořád dokola a dokola. Možná je to můj tekutý korektor Affinitone od Maybellinu. Je to takový ten klasický korektor, jak na kruhy pod očima, tak na červená místa a různé nedokonalosti. Mám už asi třetí balení, ale abych byla upřímná, momentálně se poohlížím po nějakém jiném, jelikož tenhle už mi nesedí, jako dříve.
> Produkt na tvář bude určitě moje Mozaiková tvářenka (odstín Pink Cheek Glow) od NYC. Je to moje stálice, mám už druhé balení, na tváři vypadá fakt krásně, je hodně přirozená a vydrží dlouho! Pokud hledáte kvalitní tvářenku z drogerie, běžte do ni!
> Mám ráda věci od Rimmelu, jak rtěnky Kate Moss, tak tekutý "lak" Apocalips. Mají úžasné barvy, krásnou pigmentaci a vydrží neuvěřitelně dlouho! Jo a taky lesky od Essence Stay with me jsou k nezaplacení!
> Když se mluví o očích, musím sáhnout po Maybelline, ať už jde o Color Tatto, o jejich řasenky, hlavně tedy One by one nebo o stíny z nové řady Coloramy! Božské, božské, božské.. :-) TADY najdete recenzi na stíny Colorama.



3, Nejméně oblíbený produkt?
> Pro nejméně oblíbený produkt musím sáhnout do paměti, ale bude to asi zelený tyčinkový korektor od NYC. Je vysušující, málo pigmentovaný, nekryje.. Prostě hrůza :-( To samé bohužel platí o některých tekutých linkách Essence, nebo laciných lescích na rty například od NYC..

4, Jaký je podle tebe výhodný nákup produktů v drogerii?
> Určitě bronzer od NYC v odstínu Sunny! Všemi milovaný, mnou nejvíce! I přesto že se často podobám upírovi na mě vypadá dobře a není tmavý. A navíc neobsahuje kilo třpytek/glitrů a vy nevypadáte namalovaná jako na maškarní bál. :-)  Taky rtěnky Vivids od Maybellinu, které jsou neuvěřitelně pigmentované a mají krásně barvy.


5, Produkt, který je podle tebe předražený?
> U mě to bude značka L'oreal. Dát za jeden mono stín z drogerie více než 200 korun mi prostě příjde moc.

6, Ukaž nám nějaké dvojníky dražších produktů.
> No já na ty dupes moc nejsem, ale co vím jistě, tak paletka od MUA, která je dvojníkem paletky Naked. Taky si myslím, že rtěnky Kate Moss jsou dvojníky pro některé Mac rtěnky.


7, Produkt, kolem kterého je humbuk, ale nestojí za to?
> Ať už miluju řasenky od Maybellinu sebevíce, tak Rocket Volume mi prostě nesedla. Přála jsem si jí na narozeniny a těšila jsem se na ni jako malé dítě. A bylo to pro mě obrovské, ale obrovské zklamání. Myslím, že jsem jí dala poměrně dost šancí se ukázat, zkoušela jsem jí samotnou, s jinou řasenkou, s primerem, bez něj a prostě nic. Mám v plánu jí ještě dát jednu šanci, protože si říkám, že třeba potřebuje trochu "vyschnout", tak uvidíme, ale zatím je to pro mě snad největší zklamání.




Žádné komentáře:

Okomentovat