pátek 2. srpna 2013

I ♥ it! Červenec 2013

Jupí, pokračování oblíbených produktů za červenec je tady! Moc kosmetiky nečekejte, většinou jsem byla někde na dovolené, nebo u moře, takže jsem se ani nějak extrémně nelíčila. Půjde spíše o péči o  pleť a tělo. Jdeme na to!

Šampón After Sun od Balei mě hodně překvapil. Nemám sice ráda kokosovou vůni, ale tenhle voní tak jemně, nevtíravě že mi to ani nevadí. Cítím z něj LÉTO! Šampón obsahuje balzám, takže po něm jdou vlasy pěkně rozčesat. Myslím, že svoji práci plní dobře, protože po něm vlasy nejsou vůbec vysušené.

Sprchový Gel Balea s vůní Brazil Mango má snad tu nejúžasnější vůni! Je to ideální osvěžující sprcháč po opalování. Dobře pění a celkově ho mám ráda. Na to, jak byl levný si myslím, že je super! :-)



Opalovací krém Daylong si pamatuju ještě z dětství. Vždycky, když jsme letěli s našima k moři, taťka nosil z lékarny právě tenhle Daylong opalovák. A vždycky si s mamkou pochvalovali, jak pěkně voní a jak je super. A co se nestalo, tatínek mi ho donesl i na moji dovolenou do Itálie! Ochraný faktor 15 a 30. Třicítkou jsem se namazala první den a pak už používala jen patnáctku a na to, že jsem strávila celý den na slunci ať už ležením, pinkáním si s míčem nebo zahrabaváním do písku našeho kamaráda (ano, i tohle plnoletí dělají :-D ) nespálila jsem se ani jednou. A to mám na sluníčko alergii a ne vždy se opálím dobře. Palec nahoru!

Panthenol krém po opalování je můj must - have u moře. Krásně zklidní pokožku, hydratuje ji a pomůže vám chytit barvu. Vím, že lidi ho používají, když se spálí, já ho používám po každém opalování. Panthenol je synonymum poopalovací péče.



Řasenku One by One  od Maybellinu vám ani nemusím představovat. Všichni ji znáte, někdo z vás ji má rád, někdo zase ne. Já jí přímo zbožňuju, krásně mi prodlouží a oddělí řasy. V létě je řasenka jeden z mála produktů, které používám, protože se moc nemaluju. Když je venku 30° stejně to nemá skoro cenu. Vždycky jen nahodím BB cream, řasenku, tvářenku a jsem ready to go!

Flexitone BB cream  od Dr. Brandt je pro mě zatím ten nejlepší BB cream, jaký jsem kdy měla a vyzkoušela. Skvěle se přizpůsobí barvě pleti a má dobré krycí schopnosti. Už jsem o něm ale psala, tak koukněte na obsáhlou recenzi > TADY < .

Znovu jsem na léto podlehla Revlon Lip Butter v odstínu Candy Apple, což je ta pravá červená barva. Tyhle balzámo rtěnky jsou skvělé na léto, jsou hydratační, mají skvělou pigmentaci a velký výběr barev. Pokud se k nim dostanete někde v zahraničí, neváhejte a zkuste je! Vůbec se nedaí srovnat například s Color Whisper od Maybellinu.

Lak na nehty od NYC v odstínu Spring Tulip je nádherná barva na léto. Korálovo - růžová bude skvěle vypadat k opálené pokožce. Tyhle laky od NYC nejsou žádný zázrak, ale taky to není úplný propadák. Na nehtech mi vydrží tak 3 dny, pak se začne olupovat. Pokud ho po pár dnech poupravíte, bude dobře vypadat i 5 dní.

 

Ještě mám jednoho favorita, který se nikam moc nehodí.. Celý život jsem nosila dlouhé vlasy, mamka mě chtěla mít za princeznu a já nebyla nikdy ochotna se jich vzdát. No a po 18 letech nošení dlouhých vlasů jsem šla za tetou kadeřnicí, že jí pozdravím. Zrovna neměla nikoho na křesle a říkala, že má teďka hodinku volno. Tak mě nenapadlo nic lepšího, než se nechat ostříhat na mikádo! :-D A musím říct, že je to skvělý pocit, hlava je o hodně kilo lehčí, jsem spokojená s tím jak to vypadá a lituju toho, že jsem to neudělala už před pár lety zpět. Kdo nad tím uvažujete, běžte do toho!

A co vaše oblíbené produkty za červenece? Už jste byli někde na dovolené? 


Žádné komentáře:

Okomentovat