pondělí 12. srpna 2013

Laky na nehty NYC recenze

Uf a je to tady. Další a bohužel i poslední dovolená léta za mnou. Musím říct, že jsem si to moc užila, ale teď mě čeká asi 50 videí na Youtube a přečíst plno nových článků. No, měla bych se do toho pustit! :-D

Jinak v poslední době jsem si koupila dva laky na nehty od NYC, protože se mi strašně líbily jejich krásné jarní a letní barvy. Tím pádem mám doma už celkem 5 laků na nehty této značky a dokonce stejné kolekce Dry in a minute. Proto jsem se rozhodla je podrobit menšímu zatěžkávacímu testu a pak o nich napsat recenzi. Každý nehet jsem si nalakovala jiným odstínem (naštěstí ležím doma nemocná, tak nemusím s každým nehtem jiným mezi lidi :-D ) a uvidíme, který vydrží nejdéle a který se začne olupovat jako první.


Laky od NYC mám docela ráda, v nějaké slevě je chytnete za vážně příznivou cenu, asi 29 korun a často se mění jejich barvy. Na jaro a léto se tam daly najít vážně pěkné kousky. S výdrží už to bohužel není tak slavné, ale dá se to vydržet. Tři nejtmavší laky jsem si koupila minulý rok na zimu. A byla jsem docela překvapená, když jsem je po vážně dlouhé době dneska otevřela a ony byly pořád krásně tekuté, jako ty nové.


Odstín 248 Manhattan
Můj úplně první lak značky NYC. Tmavá a výrazná fialovo-rudá barva mi přišla na zimu ideální. Taky jsem ho z těch tmavých nosila nejvíce. Působí elegantně a ráda jsem ho nosila na různé plesy. Je dobře krycí, takže se dá nosit i v jedné vrstvě. Když přidáte druhou, lak tím ztmavíte a může působit až trochu černě. Lak mi na nehtech vydržel 4 dny, což je slušný výkon. :-)


Odstín 204 West Village
 Na tento odstín mám nejrozporuplnější názor. V lahvičce vypadá jako tmavá fialová, ale jen co jej dáte na nehty stane se z něj tmavá modrá. Bylo to pro mě trochu zklamání, protože jsem čekala úplně jinou barvu. A nepomůže ani druhá, nebo třetí vrstva. Jako ona ta modrá taky není špatná barva, taky jsem ji v zimě nosila, ale myslím, že tu fialovou bych vynosila více. Ze všech mých NYC laků je tenhle můj nejméně oblíbený. A taky mi bohužel vydržel nejméně. Po třech dnech se mi ho odloupla půlka.

Odstín 272 Bowery Black
Nikdy jsem nebyla fanoušek černých nehtů a takhle barva se mi zalíbila, protože je trochu do šeda a má v sobě dost třpytek. V jedné vrstvě vypadá dobře, ve dvou už má ale trochu nádech do zelena. Celkově je to ale moc pěkná barva, kterou jsem ale většinou nosila jen na jednom nehtu a zbylé jsem měla nalakované jinou barvou. Jako takový malý detail. Výdrž je průměrná. Po třech dnech se mi lehce začaly olupovat špičky nehtů. Pokud ho však poupravíte, tak 5 dní s ním zvládnete!


Odstín 264 Lincoln Square Lavender
Perfektní odstín na jaro! Krásná pastelová levandulová barva. Jediné co mi vadí je jeho slabší krytí. Potřebuje dvě nebo tři vrstvy, pouze v jedné je totiž trochu průsvitný. I přesto, že jsem mu věřila nejméně, překvapil mně! Vydržel mi na nehtech pět dní a pak se teprve začal trochu olupovat. 

Odstín 300 Spring Tulip
Tenhle lak jste už měli možnost vidět v Nákupech a pak v oblíbencích za červenec. Je to perfektní lak na léto, má krásnou korálovou barvu, takže bude skvěle korespondovat s opáleným tělem. Já ho nejčasteji nosím k bílým krajkovaným šatům a dělá to moc pěkný kontrast. :-) Je hodně krycí, bohatě stačí jedna vrstva, ale druhou nic nezkazíte. Určitě můj nejoblíbenější lak z kolekce, ale také nejoblíbenější lak na léto! Výdrž je taky poměrně slušná, po 4 dnech se začal odlupovat.


Jedna vrstva


Dvě vrstvy

Žádné komentáře:

Okomentovat