pátek 28. června 2013

Bourjois Volume Glamour Ultra Care Mascara recenze

Tuhle řasenku jsem dostala od tety na Vánoce a abych byla upřímná nebyla jsem vůbec nadšená. Nerada dostávám řasenky o které si neřeknu, protože jsem z nich většinou zklamaná a málokdy je ocením, ale věci od Bourjois mám docela ráda a tahle řasenka mě doslova nadchla!



Mám ji v odstínu 11 Noir/Black a upřímně nevím, jestli se dělá i v jiných odstínech, jelikož mě barevné řasenky nikdy nenadchly a nikdy jsem je nepoužívala. Teta mi ji koupila především proto, že je hypoalergenní a vhodná pro nositelky kontaktních čoček. Jedna moje kamarádka měla vždy hodně citlivé oči trpěla na různé záněty apod. a nikdy si oči nemohla malovat. Na doporučení si pak koupila právě tuhle řasenku a bez problému jí používá už nějakou dobu.

Řasenka je logicky bez parfemace a má velmi výraznou černou barvu.
Je vážně úžasná a společně s One by One od Maybelline patří k mým nejoblíbenějším řasenkám! (Řasenky od Maybellinu jsou ostatně podle mého názoru ty nejlepší řasenky v drogerii). Řasy Vám krásně oddělí, natočí, dodá jim objem, ale zároveň se mi zdá, že i krásně prodlužuje.
Stojí okolo 300 korun, což je přijatelná cena a rozhodně Vás nezruinuje. :-)
Pro mě je to prostě trefa do černého. Už mi pomalu dochází, takže si musím koupit druhé balení!
Více Vám ale snad řeknou fotky, které jsem už použila v > tomto < článku.



A co Vy? Jaká je Vaše nejoblíbenější řasenka? A zkoušel už někdo tohohle broučka?? :-)

2 komentáře: