pátek 21. června 2013

Cestovní kosmetická taštička

Před pár dny jsem konečně vycestovala mimo Českou republiku. I přesto, že se v Holandsku zdržím něco přes měsíc, řekla jsem si, že si pokusím zabalit jen věci, které vážně využiji, aby jsem si zbytečně neubírala místo v kufru. Záhadou se mi to vlezlo jen do jedné kosmetické taštičky a dneska se s Vámi o obsah této kosmetické taštičky podělím.
Tvář
> Z produktů na obličej jsem si vzala BB cream od Garnieru a makeupy Match Perfection od Rimmelu a Bourjois Healthy Mix. Momentálně jsem na svůj Match Perfection moc opálená, ale zase nejsem tak opálená, abych mohla nosit samostatně Bourjois Healthy Mix. Prekérní situace, já vím.. :-D. Proto každé ráno mixuju vždy dva produkty dohromady. Pokud mi stačí menší krytí, vezmu BB cream a k němu jeden z makeupů, pokud chci ten den zamaskovat větší nedostatky mé pleti, sáhnu po mixu právě výše zmíněných makeupů. 
> Korektory jsem si vzala dva. Affinitone od Maybellinu a Stay all day od Essence. Affinitone byl taková moje stálice, mám už asi třetí balení, ale příjde mi, že poslední dva měsíce mi prostě nevyhovuje. Netuším čím to je a právě proto jsme si koupila korektor od Essence. Normálně bych po značce Essence nesáhla, protože k nim mám v tomto směru menší nedůvěru, ale zaujal mě tím, jak je krásně krémový a pěkně se nanáší. Pořád je ve fázi testování, ale už teď mi docela vyhovuje. 
> Tvářenky jsou z nové kolekce COLORAMA a jsem z nich tak nadšená, že jsem zavrhl svojí nejoblíbenější tvářenku a nechala ji doma! Tihle dva broučci fungují prostě skvěle a další výhodou je jejich malá velikost.
Oči
> Stíny jsou opět z kolekce COLORAMA a používám je téměř denně, ať už každý samostatně, nebo jako takové kombo. Vždyť přece třpytivá tělová a výrazná hnědá se hodí vždycky, ne?
> Paletku oční stínů z The Body Shopu v odstínu 01 Boho Beauty jsem si pořídila dva roky zpátky na Maltě a od té doby ji používám téměr nepřetržitě. Teda alespoň její tři odstíny, oranžový nanesu na víčko jen vyjímečně. Prostřední hnědý odstín používám na obočí, zbylé stíny klasicky na víčko. Je to naprosto famózní pomocník, bez kterého bych se už dneska jistě neobešla.
> Color Tattoo od Maybellinu jsou prostě klasika, bez nich nedám ani ránu! Mám je v odstínu 35 On and on Bronze a myslím, že je zbytečné se tady o nic rozepisovat. Jsou to prostě Color Tatto. 

> Tužky na oči mám jen dvě, jelikož černou nepoužívám nikdy, hnědou občas a barevnou jen velmi zřídka. Obě jsou vysunovací od Essence, jelikož naprosto nesnáším strouhání! Odstín 02 Hot Chocolate je pěkná, krémově hnědá barva. Naopak odstín 06 Seventh Heaven je výrazná modrá, kterou můžete nanést v tenké vrstvě pro jemný barevný nádech a nebo trochu přitlačit a docílit krásné, čisté barvy.
> Řasenky jsem si taky přivezla dvě a to Volume Glamour Ultra Care od Bourjois a Great Lash od Maybellinu. Řasenku od Bourjois patří mezi dvě nejlepší řasenky jaké jsme kdy měla (ta druhá je One by One od Maybellinu), krásně prodlužuje, odděluje řasy a dodává jim objem, je prostě dokonalá. Great Lash jsem si vzala jako náhradu mojí One by one, která mi zrovna došla. Great Lash je klasická řasenka s typickým kartáček a celkově je moc příjemná.
Rty
> Na rty jsem si vzala jen 4 lesky, každý v jiné barvě, abych měla ke každému líčení tu správnou barvu. Můj nejoblíbenější lesk vůbec je ze Sephory v odstínu 04 Gorgeous Red Shimmery, je to ta nejpěknější výrazná růžová, jakou jsem kdy viděla. Má precizní aplikátor a vypadá prostě skvěle. Druhým leskem je červený od Miss Sporty z kolekce Hollywood v odstínu 350 Rodeo Drive. Je to výrazná barva se třpytkami, výdrž je o něco horší, ale s tím už jsem u Miss Sporty počítala. Naopak ale musím pochválit krásnou vůni, která dělá lesk mnohem příjemnějším. Ze zástupců výrazné růžové tu mám novinku od Rimmelu - Apocalips lip lacquer v odstínu 102 Nova.Výrazná, sytá barva, která se vážně podobá laku má příjemnou vůni, skvělý aplikátor a vydrží opravdu dlouho. Posledním, tentokrát neutrálním leskem je opět lesk od Miss Sporty, opět z kolekce Hollywood, ale odstín bohužel nevím, jelikož už ho mámo opravdu dlouho. Barva je velmi přirozená, podobá se barvě rtů, ale dodá jim lesk. Má mírně perleťový podtón a myslím, že bude slušet jak bledulím, tak tmavším typům.
 

A co si berete na dovolenou Vy? Taháte s sebou kila kosmetiky, nebo si vystačíte s pár líčidly?
Pokud by jste chtěli samostatnou recenzi na nějaký produkt, pište do komentářů!! 

Žádné komentáře:

Okomentovat