pátek 21. června 2013

Tangle Teezer

Taky už jste měli možnost vyzkoušet tenhle zázrak? Já jej dostala od Ježíška tyto Vánoce a byla jsem nadšená, už jen proto, že jsem si o něj neříkala a mamka ani nevěděla, že po něm tak nenápadně pokukuji. Doporučila jí ho teta kadeřnice, společně s olejíčkem Absolute beautifying potion, o kterém jsem psala > tady <.
Tangle Teezer je určený na rozčesávání mokrých i suchých vlasů a to bez jejich lámání a zbytečného "kudlení". A...umí to! Vážně Vám rozčeše úplně cokoliv, krásně se s ním pracuje, protože je tak akorát do ruky a je vhodný na cestování. Šoupnete ho do tašky a nikde vám nevykukuje dlouhá rukojeť. Taky se skvěle čistí, což oceňuji, protože bytostně nesnáším kartáče, kde máte namotaných 5 tisíc vlasů a nemůžete je z něj dostat, ať se snažíte, jak se snažíte! Tangle Teezer vlasy navíc uhlazuje, takže Vám nelítají kolem hlavy jako splašení ufouni.
Otázkou je ale cena, která se pohybuje mezi 250-300 korunami. Pro někoho je to možná moc za kus plastu a i já jsem z ceny rozpačitá. Když už jsem měla možnost jej vyzkoušet a vím, že pro mě pracuje dobře, určitě bych si ho zase pořídila. Ale ne každému musí vyhovovat a vyhodit 300 korun za věc, která mi pak bude ležet doma je možná zbytečné. A taky jedné mojí kamarádce připomíná kartáč na kočku :-D
A jak jste na tom Vy? Nedáte na svůj Tangle Teezer dopustit? A jakou máte doma barvu/vzor?

Žádné komentáře:

Okomentovat