čtvrtek 27. června 2013

Bourjois Healthy Mix recenze

Strašně mě baví recenzování jednotlivých produktů a proto se teď takových článků na mém blogu asi objeví více. Takže, pokud si přeje nějakou konkrétní recenzi na určitý produkt, dejte mi vědět a já se pokusím danou věc zrecenzovat. :-) Ale teď už k tomuto makeupu.

Healthy Mix jsem měla na radaru už dlouho a konečně se odhodlala k jeho koupi ve Skotsku minulý rok. Makeup mě tam v jedné drogerce vyšel asi o stovku levněji, než se prodává u nás, což je fajn a do dneška nelituji toho, že jsem si ho koupila.
Balení je obyčejné, žádný extra dojem na mě neudělalo, ale taky neurazilo. Opět zohledňuji pumpičku, což je velmi praktický pomocník.
Můj odstín jen 53 Light beige, což je můj perfektní odstín na léto. Celkově Healthy Mix seženete v hodně barevných variantách a většinou ho koupíte v nějaké "lepší" drogerce, takže se nemusíte stydět zeptat slečny prodavačky, protože Vám jistě s výběrem odstínu pomůže. 
Další věc, kterou musím pochválit je jeho příjemná vůně, která mě prostě nikdy neomrzí.

Konzistencí je poměrně tekutý, dobře se s ním pracuje, snadno se roztírá a pěkně se do pleti vstřebává. Když si jej nandáte působí možná trochu tmavě, ale po důkladném rozetření (doporučuji štětec) se krásně přizpůsobí barvě vaší pleti.

Krytí má střední a pokud k němu použijete ještě korektor a pudr, je vážně skvělý!
                                                             
                                                                           PŘED

PO
Na flakónku je uvedená výdrž 16 hodin, ale já na ty řeči o výdrži moc nejsem (jak Vám může třeba vydržet rtěnka 16 hodin, když přes den jíte a pijete?..). Na pleti drží pěkně tak 8 hodin, pokud ještě použijete korektor a pudr a nikde se moc neotíráte je jeho výdrž vážně obstojná.

Celkově jsem s tímto makeupem opravdu spokojená. Působí na pleti zdravě, přirozeně, netvoří mapy ani nic podobného. Hodí se asi pro všechny typy pleti, mastnější pleť možná bude potřebovat kvalitní pudr a to i v průběhu dne. Kosmetika Bourjois mě zatím vždycky nadchla a ani u tohoto makeupu tomu není jinak. Navíc se dá sehnat za něco málo pod 300 korun, což je super.
Jsem si jistá, že až mi tenhle zázrak dojde pořídím si ho znova a pak možná ještě jednou! Za mě trefa do černého.

A co jak to vidíte Vy? Máte s ním někdo zkušenosti? :-)
Ještě menší komentář k fotce.. Doufám, že vidíte alespoň nějaký rozdíl před a po, všimněte si hlavně červených míst na a kolem nosu!


Žádné komentáře:

Okomentovat