pátek 28. června 2013

Přirozené hnědé líčení

Moje úplně nejoblíbenější líčení je hnědé. Jelikož jsem blondýnka černá na mě někdy vypadá až příliš tvrdě a  proto preferuji hnědou, její odstíny a obecně teplejší barvy.

Na dnešní líčení jsem jako podklad použila Color Tatto od Maybellinu v odstínu On and on bronze. Do vnitřního koutku jsem nanesla stíny Colorama v odstínu 501. Krásně prozáří a oči pak nevypadají tak unaveně. Do vnějšího koutku jsem nanesla opět stín z řady Colorama, ale v odstínu 304.

Abych vnější koutek ještě trošinku ztmavila použila jsem nejtmavší odstín ze svojí paletky z The Body Shopu  v odstínu Haute Chocolate. Pak už jsem jen vnější koutek lehce obtáhla tužkou z té samé paletky. No a na řasy nanesla jednu z mých nejoblíbenějších řasenek - Bourjois Volume Glamour Ultra Care Mascara. 


Na rty jsou použila svoji novou rtěnku z Hemy v odstínu 01 a lesk od Miss Sporty v krásném přirozeném růžovém odstínu.  



Tady ještě přidávám fotku produktů, co jsem použila. Na fotce chybí makeup, což byl dneska Rimmel Match Perfection a korektor od Essence Stay all day. No a tvářenka Colorama v odstínu 201. 




Co na tohle líčení říkáte? Líbí se Vám? Změnili by jste na něm něco? :-)

1 komentář:

  1. Jako blondýnka upřednostňuju také líčení v hnědých barvách, hřeším ale výraznou černou linkou. ;) A teď v létě se konečně odvažuji k velkým experimentům s elf 144 paletkou. :)

    - K.

    http://jamboreeprater.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat