pondělí 24. června 2013

ANTIwishlist TAG!

Dnešní TAG, který jsem si pro Vás připravila mě opravdu hodně zaujal. Každý má přece věci oblíbené a věci neoblíbené. O těch oblíbených mluvíme často, ale málokdo udělá článek o produktech, které nemá rád. Tak, jdeme na to!

1, Avon, Oriflame
> Neříkám, že tyhle značky jsou špatné, ale vadí mi ten způsob distribuce. Podívat se do katalogu to je fajn, ale těžko zjistím pigmentaci, jaký to má finish a plno jiných věcí. Od Avonu mám asi tak dvě věci, které mi kdysi dávno objednala mamka. Jeden lesk, který je naprosto normální a jeden lak na nehty, který má sice krásnou barvu, ale za den se vám sloupne.. Prostě mě tyhle značky nějak neberou.

2, S-he
> S-he je dekorativní kosmetika, kterou koupíte v DM. A mě nikdy nějak neoslovila. Zkoušela jsem si od nich nějaké věci v drogerii na ruku, ale stíny mi přišli málo pigmentované, rtěnky takové laciné, všechny ve stejném odstínu. Dnes už jejich stojan naprosto ignoruji. Celkově mi to příjde jako hodně levná, odbytá kosmetika, ze které bych leda tak dostala nějakou vyrážku. (Tímto se omlouvám všem příznivcům S-he, ale pro mě to tak je!)

3, Astor
> Nevím jak Vy, ale já mám s touhle značkou takový problém, takový ignorační problém. Prostě kolem jejich stojanu projdu a ani se nepodívám co nabízí. Nic od nich nemám, nikdy jsem od nich nic nezkoušela, dokonce ani na ruku v drogerii. Což je ale zároveň důvod to změnit! Takže tady slavnostně přísahám, že až příště zase zavítám do drogerie, kouknu se, co Astor nabízí! :-D 

4, Gabriella Salvete
> Další kosmetika, kterou víceméně ignoruji. Mám od ní pár laků na nehty a ty jsou strašně fajn, mají krásné barvy, dlouho vydrží a jsou hodně pigmentované. Ale z dekorativky nemám snad nic. Co se tak koukám v drogerii, tak barvy stíny mají pěkné, ale nikdy jsem jim prostě nepřišla na chuť. 


5, Douglas
> Po jedné špatné zkušenosti se slečnou prodavačkou, která ani neměla svůj den a vybíjela si to na zákaznících tam prostě nerada chodím. Trochu se mi to zprotivilo a od té doby Douglas nenavštěvuji. Občas, když jdu kolem si říkám, jestli bych neměla nakouknout, ale moje tvrdohlavost zvítězí. Jsem věrná svoji milované Sephoře. 

6, Kosmetika Giorgio Armani
> I přesto, že od GA mám oblíbený parfém (Acqua di Gioia) jejich kosmetika mě nebere. Měla jsem od nic řasenku Eyes to Kill, která je naprosto normální a už bych si ji nikdy nepořídila. Leží mi doma a vytáhnu ji, pokud maluju někoho jiného a chci zkusit, zda mu bude sedět. Myslím, že by se módní značky měli držet módy a nefušovat do řemesla někomu jinému. 

7, L'occitane
> Na tuhle kosmetiku slyším od všech jen chválu a jak je úžasná, nejlepší a skvělá. Neříkám že není, ale mě osobně neoslovila! Mám od nich jeden krém na ruce, který je.. no prostě krém na ruce. Pěkně voní a to je vše. A pěkně vonící krémy seženu i jinde a nenechám za ně skoro tisícovku. Mnohem raději si zajdu do Lushe. 

Žádné komentáře:

Okomentovat