pátek 28. června 2013

Rimmel Match Perfection recenze

Kolem tohohle makeupu jsem už dlouhou dobu chodila v drogerii a pořád jsem nevěděla, zda si ho pořídit nebo ne. Nakonec, když jsem po Vánocích viděla ještě společně s bází (která je mimochodem moc fajn!) za nějakých 249 korun, jen jsem se pousmála a letěl do košíku. Za dva full size produkty byla takhle cena vážně směšná. Používám ho poměrně často, ale pořád si nejsem jeho koupí tak úplně jistá.


Balení je fakt moc pěkné, díky bytelnému sklu nepůsobí lacině (jako některé plastové tubičky), praktický aplikátor je určitě výhodou. Z téhle stránky mě vážně moc potěšil. 
Co se týče barvy, tak já mám klasicky tu nejsvětlejší - 100 Ivory. Celkově nabízí Rimmel 6 odstínů, což je docela fajn, protože se najdou drogerkové makeupy se třemi odstíny (jak si má pak člověk vybrat??). Co musím podotknout je jeho vůně/zápach. Pro mě dosti nepříjemná záležitost, cítím v tom samou chemii, ale naštěstí po aplikaci na obličej zápach úplně zmizí a nemusíte ho čichat celý den!


Konzistencí je hodně tekutý, lehoučký, dobře se roztírá a do pleti se pěkně vstřebává, ale právě tato jeho tekutá konzistence je strůjcem prvních problému. Makeup poměrně málo kryje, jde spíše o takové menší až slabě střední krytí. Což mě osobně moc nevyhovuje. Raději bych uvítala krémovější konzistenci ale vyšší krytí. S dobrým korektorem a fixačním pudrem jde všechno líp, ale když už si kupuji makeup, tak chci aby byl kvalitní sám o sobě, no ne?


Vydržet by měl celý den (tedy alespoň to je napsáno na flakónku), ale tak to bohužel není. Nevím, jestli je to mojí pletí, ale já už si po pár hodinách nošení připadám, jako bych jej neměla. Dávám mu tak maximálně 6 hodin, pak už by chtěla pleť přepudrovat, nebo alespoň poupravit korektorem.

                                                                             PŘED

PO

Celkově makeup působí přirozeně. Myslím, že je spíše pro normální až sušší typ pleti, protože mastnější pleť by s ním mohla mít trochu problémy. Taky je vhodný pro ty z Vás, kterým stačí spíše nižší krytí.
Co ale považuji za velké plus je ochranný faktor 18, což je vhodné pro lenochy, jako jsem já, kteří se neradi obtěžují s nanášením krému na opalování.  :-)
Rimmel Match Perfection bych si asi v budoucnu znovu nekoupila. Sice jej používám docela často, ale skoro vždy ho míchám buď s BB creamem  nebo s mým Bourjois Healthy Mix. 
A co Vy? Jste s ním spokojené? Popřípadě jaké makeupy z drogerie doporučujete? :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat