neděle 23. června 2013

Všechno, co se třpytí TAG

Tento TAG mě napadl teprve nedávno, když jsem si uklízela ve své skříňce s bižuterií. Různé doplňky mám strašně ráda, ráda je nakupuju a proto jsem si řekla, že by bylo fajn zjistit, co mají rády ostatní blogerky/youtuberky. Tak jen do toho!

1, Který druh bižuterie nejraději nosíš a proč? 
> Nejraději nosím náramky, jelikož mi nepřekážejí (jako to někdy dělají šíleně výrazné náušnice nebo prsteny) a mám jich docela dost, takže ke každému outfitu vyberu vždycky ten správný.

2, Nejčastěji nošená věc?
> Vím, že tohle úplně není bižuterie, ale jsou to hodinky, které jsem dostala na osmnáctiny. Měla jsem je vysněné už dlouho a když se můj skvělý strejda nabídl, že mi je věnuje k osmnáctinám na památku, byla jsem nadšená. Jsou značky DKNY, hodí se naprosto ke všemu a od svých narozenin je nosím  pořád!

3, Doplněk s největší osobní (sentimentální) hodnotou?
> Pro mě určitě můj prstýnek, který mi koupili rodiče tak 5 let zpátky na Lipně. Je to vcelku obyčejný prstýnek s kamínky Swarovski, který jsem si ale oblíbila natolik, že jsem ho NIKDY nesundala z prstu. Byla jsem na něj tak zvyklá, že když jsem si ho například u doktora musela sundat, byla jsem z toho fakt nesvá! :-D No a právě před dvěma lety jsem byla na měsíc v Číně a Vietnamu, bydleli jsme v několika různých hotelech a když jsem přijela domů prstýnek jsem neměla. Strašně mě to mrzelo a štvalo. Nedokážete si představit to nadšení, když jsem ho za půl roku později našla v kapse jedné kabelky, kterou jsem měla s sebou!! Tenhle prstýnek se mnou zestárne, to už vím teď!

4, Nejnovější přírůstek do doplňkové rodiny?
> Tyhle dva sety náramku jsem si koupila v Primarku v Rotterdamu, každý stál 3 eura a už když jsem je viděla, věděla jsem, že je musím mít! Jsou prostě skvělé a už mám v hlavě asi 10 outfitů, ke kterým si je vezmu!


5, Nejoblíbenější věnovaný doplněk? 
> Pro mě určitě tenhle náramek, který mi koupila mamča. Tuším, že ho koupila v I am (pokud se pletu, tak mě prosím opravte!) a koupila mi ho jen tak, protože se jí prostě líbil. A neuvěřitelně mě tím potěšila, je vážně krásný, jemný a má na sobě ty nejsladší možné přívěsky.

6, Který doplněk se ti nelíbí a nikdy by sis jej nepořídila?
> Určitě ty šílené, obrovské obaly na mobily. Já sice mám na mobilu obal, ale je bílý a je na něm jedna kytka. Co ale nechápu jsou ty obrovské obaly hlavně na Iphone, kde máte 5 centimetrů přečuhující uši, fousky a kdo ví co ještě. Vždyť takový mobil vypadá jako takový ten pro děti z hračkářství.. A jak se vůbec může někomu vlézt do kabelky??

7, Jaký je tvůj vysněný doplněk? 
> Mám strašně ráda výrazné náhrdelníky a i přesto, že jich pár vlastním, by jsem ráda svou kolekci ještě rozšířila.


2 komentáře:

  1. Dobrý nápad, asi jej využiji, až nebudu jednou vědět, co přidat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, mám strašně ráda různé doplňky a ráda se koukám na ty, co nosí ostatní holky :-)

    OdpovědětVymazat