pátek 21. června 2013

Maybelline COLORAMA

Už jste o tom určitě slyšeli, Maybelline vyšla s novou kolekcí plnou odvážných, letních barev, ale i těch, které potřebuje mít každé slečna/žena ve své kosmetické taštičce. Já sama jsem na tuto kolekci strašně dlouho čekala a když konečně vyšla, běžela jsem do drogerie pořádně jí omrknout. A byla jsem nadšená jako už dlouho ne!!
V Rossmanovi navíc nabízeli akci 1+1 zdarma a na všechny výrobky ještě byla nějaká ta sleva. Celkem jsem si pořídila tři tvářenky, troje oční stíny a dva laky na nehty. A dohromady jsem platila jen něco málo přes 200 korun. Jednu tvářenku a stíny jsem sice věnovala mamči, za to jak mi v poslední době ochotně půjčuje auto, ale myslím, že občas si je od ní asi vypůjčím! :-) Tužky na oči mě moc nezaujaly, jelikož nejsem příznivec tužek, které musíte strouhat. Příjde mi snadnější tužku jednoduše vysunout. A bohužel ani lesky na rty mě moc neoslovily. Mám raději plné a syté barvy bez třpytek.



> Z tvářenek jsem si pořídila odstín 101, 201 a 301 (mimochodem, taky Vás tak štve, když kosmetika nemá nějaký název, ale pouze číslo?). Odstín 301 jsem si vzala bez přemýšlení a vůbec toho nelituji. Je to krásná broskvová barva, která krásně sedí i světlejší pleti a vytváří hezké odlesky. Sice jí musíte nanést trochu více, ale i přesto působí velmi přirozeně. Nad odstínem 201 jsem váhala trochu déle, je to výrazná růžovo-fialová barva, která mě ale baví a používám jí opravdu často. Vypadá skvěle jen s BB creamem, řasenkou a leskem na rty.
> Stínu nabízí Maybelline nepřeberné množství. Od studených odstínů, přes šíleně křiklavé až po teplé hnědé odstíny. Já si vybrala odstíny 501 a 304. 304 je hnědá krásně pigmentovaná barva, vhodná pro kouřové líčení. K ní jsem si vzala 501, která je zase pěkná zlatavo-neutralní barva, která krásně prozáří vnitřní koutek a oblast pod obočím. Dohromady tvoří skvělé kombo, které nosím poslední dva týdny skoro nepřetržitě!
> Laky jsem si vybrala dva - 183 a ještě jeden, ale ten mám bohužel doma a tak Vám jeho číslo neřeknu. Vyzkoušela jsem zatím 183, je to růžová barva s modrými odlesky a vypadá vážně pěkně. Lak vydrží na nehtech tak 4 dny, pak je potřeba ho poupravit.
Celkově bych kolekci určitě vyzkoušela, já sama jsem jí doporučila třem kamarádkám a všechny mi nadšeně vykládaly, co vše si pořídily.
A co vy? Koupili jste si už něco z nové Coloramy kolekce? A pokud ano, jste s tím spokojené?

4 komentáře:

  1. neproghazela si trochu ty odtíny ,obrázek-komentář? ty barvy nesedí popisu

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, obrázek je opačně ;-) 301 je broskvová a 201 růžová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stane se ;) a hrozne me tu stve to,potvrd zda nejsi robot,na to nemam cas :D

      Vymazat
    2. Už je to změněno, děkují za upozornění :-)

      Vymazat