pondělí 24. června 2013

I ♥ it! Červen 2013

Přiznávám, nechala jsem se inspirovat > touto < stránkou, ale to jen proto, že má naprosto geniální název! "I heart it" bude série článků, které se budou týkat mých oblíbených novinek ze světa kosmetiky, módy, ale i znovu objevené produkty, nebo stálice mého kosmetického šuplíku. Krom kosmetiky se budou také zaměřovat na módu, doplňky a nějaké random věci. Tak, ale už dost toho zbytečného žvanění, pojďme
rovnou na věc!

Kosmetika

> Věci od Balei mám docela ráda, jsou levné a pěkné voní, takže jich můžete plno vyzkoušet, než objevíte ty pravé. A já už jsem objevila svoji pravou pomádu. Je to Zucker Schnute neboli Cukrová pusa/papulka. Název je přesný, pomáda má krásnou, sladkou vůni (po hodině očichávání jsem přišla na to, že v ní cítím citrón) a je krásně hydratační. Za nějakých 29 korun, proč ne?

> Essence Stay all day korektor, jsem si pořídila náhodou. Šla jsem si do drogerie pro Match Perfection od Rimmelu, ale nebyl můj odstín a já zoufale potřebovala korektor. Žádný jiný tekutý mě nezaujal, koukala jsem i do stojanu Essence, ale nedělala jsem si velké naděje, protože vím, že Essence se soustředí převážně na tyčinkové korektory. Ale byl tam! Tekutý korektor vyhovující barvy, který měl příjemnou konzistenci a krásně se nanášel. Do košíku letěl jako namazaná střela. A dodnes nelituji, že jsem si jej pořídila. Není to sice ten nejlepší korektor, jaký jsem kdy měla, ale je fajn.


> Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit. Nejenom, že to voní nejlíp na světě, ale ono to i funguje! Jsou celkem tři produkty - daily scrub, cream wash a facial wash. Ještě existuje oil free moisturiser, ten jsem ale u nás ještě nikde neviděla, tak si nejsem jistá, jestli k nám vůbec došel. Jinak já vlastním daily scrub a cream wash. Oba jsou naprosto skvělé a i přesto, že jeden je scrub, nemusíte se bát, je vážně jemný a kůži moc nedráždí. Samozřejmě každému vyhovuje něco jiného, ale pro mě je takhle řada zásah do černého!

> Další věcí od Neutrogeny je Oil free moisturiser opět z kolekce Visibly Clear. Tenhle hydratační krém má příjemnou vůni, skvěle se do pleti vtírá a dodává jí slibovanou hydrataci. Já mám sice pleť spíše sušší, ale funguje i pro mě, takže rozhodně není jen pro mastný typ pleti!


> Taky tak milujete Lush? U nás v Čr je sice jen jeden, ale mám štěstí, že jsem na něj natrefila v Anglii, Benátkách a už i teď v Haagu! A pokaždé tam musím jít a něco malého ulovit. Miluju tu vůni, tu image netestování na zvířatech a používání jen přírodních látek. Můj poslední přírůstek je takhle balistika do koupele se jménem Uluru. Koupila jsem ji v Benátkách, voní krásně po citrusech. A vanu Vám udělá úplně oranžovou!

Oblečení

> Trend vzorovaných kalhot dostal už i mě. Když jsem jednou šla do New Yorkeru líbili se mi jedny v pastelových odstínech, jenže byla už jen velikost 36. Ta mi sice seděla, ale zdálo se mi, že jsou kalhoty trochu kratší a to já prostě nesnesu. Potřebuju aby všechny kalhoty byly dole trošinku delší, cítím se v nich prostě lépe. Tak jsem musela sáhnout po jiném modelu ve velikosti 38. Tyhle jsou sice taky pěkné a nosím je ráda (zvláště k oranžové a korálové vypadají božsky), ale na ty moje vysněné, to prostě nemá..

> Už jste si pořídily na léto klobouk? Já ano! Koupila jsem to tuším v F&F, stál mě nějaké dvě nebo tři stovky a je prostě skvělý. Na letní grilovačku jako dělaný. Je to takový ten klasický střih a v létě je prostě můj must-have!



Random věci 

> Miluju a miluju a miluju Burákové máslo! Vyzkoušela jsem ho poprvé před rokem na brigádě ve Skotsku, kde jsme na něm v podstatě žili! U nás kvalitní burákové máslo koupíte snad jen u Marks and Spencera, v ostatních obchodech stojí za nic. Ale momentálně jsem v Rotterdamu a zdá se, že Holandsko si na dobré burákové máslo potrpí. Mňam! A jak ho jím? Ideálně namazat na nějaký celozrnný/dýňový toustový chleba a na to ještě malou mikro vrstvu džemu. Prostě lahoda! A nebo taky chutná skvěle s banánem :-)


1 komentář:

  1. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip kam se vydat a snad i nějakou radu, kde jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat